tisdag 8 november 2011

Zlatan är Zlatan, Lotta är Lotta!!!

Jag kan inte undgå att tycka att det blev lite fjantigt när Lotta & Zlatan skulle slänga pikar till varandra i går på Galan.
Man kan inte mäta dam och herr fotboll, det är för mig två olika sporter. Det går alltså inte att gämföra ett Champion guld som Lotta gjorde igår. Jag tycker att rätt spelare fick rätt priser i går, jag anser att Lotta är en värdig vinnare av diamantbollen. Det är inte det jag säger, men jag har svårt att se storheten i dam fotboll. För mig är det herr fotboll som är det intressanta, även fast jag har många år av fotboll bakom mig. Kanske är det just därför!

Nej, Zlatan är Zlatan och Lotta är Lotta, ni utöva olika sporter!

Annaars vill jag hylla Anna Brolin för en bra insats som programledare, hon är faktiskt lite av min nya favorit.

Lite lånade bilder för att göra inlägget roligare...

   
Inga bilder på mig i år heller????? =)

Tjing så länge!

1 kommentar:

  1. Exakt Jotta... det är en helt riktig analys, det visar att du har fattat VAD fotboll egentligen är... Damfotboll/Herrfotboll, spelar med olika förutsättningar. BRA!.
    Jag tycker oxå att Anna är både påläst/kunnig/trevlig...

    Ex.damtränaren hälsar

    SvaraRadera