tisdag 29 november 2011

Tjing

Ny dag, nya möjligheter att göra den till den bästa.
Måste se över lite packning, ska städa en del och träna på kvällen.
Viggo skulle gå hem med en kompis idag, lyckliga han. Jag fick i för sig träffa fina Karolina i går:) Lycka för mig att du bor här och att jag bor just i ditt hus..
I går pratade vi endel om ämnet, tänk om vi flyttar "hem" när kontraktet är slut? Vi båda är känslo människor så vi konstaterade att det skulle vara fruktansvärt, tåren i ögat tittade fram:( Jag kan inte se någonting som skulle göra att vi inte fortsatte hålla kontakten om vi valde att flytta. Tänk vad lyxigt att få komma och hälsa på varandra i våra städer.
Nu släpper vi det, Karro du är en kär vän som lärt känna mig snabbt och du har öppnat ditt innersta för mig.
Jag är så tacksam för din vänskap, massa puss din vän!







Ha en fin dag!
Kram

1 kommentar: