lördag 26 november 2011

Mickis här ;)

Hej alla fina ni!!! Sitter här i finaste J-Köping hos min underbara familj, livet är så bra just nu. Njuter av en god kaffe ( som jag gjort själv på maskinen) och tittar på medans jotta och Richie förbereder 3 rätters middagen till ikväll.. Älg filé med massa gott, bilder kommer senare ikväll. Idag har vi myst, morgonen började med att Viggo spöade sin faster i diamanten 2 gånger :). Hehe! Sen ner till torg marknad å gick runt å kikade lite.

Från början var jag så ledsen över att dom skulle flytta ner till denna lilla stad, ville knappt åkt hit. Kändes som dom hade snott min familj. men nu älskar jag den sååå mycket. Det är en sån vacker och mysig stad! Härliga människor mycket att se och göra, och mest av allt polkagrisarna haha.
Hoppas ni känner samma lycka som jag över att ha med denna fina mysiga familj att göra älskar er alla 3 oändligt mycket. Nu blir det att gå ut till min bror som krattar löv på tomten (?!) vill han ha något värmande att dricka när han kommer in kanske ?! Hehe bror du är fantastisk!!! <3

Ha en toppen lördag för det kommer vi garanterat ha!!
Puss och kram // micaela



1 kommentar:

  1. Tack älskling för fint inlägg:)
    Så underbart att ha er här, bästa ni<3

    SvaraRadera