måndag 7 november 2011

En önskan.

I kväll är det årets Gala alla kategorier enligt mig. Det är dags för Svensk fotbolls elit att ta emot priser och belöningar för en tuff säsong.
Ikväll går Fotbolls galan av stapeln i Globen. OM jag hade jobbat kvar på Globe Hotel hade kanske min önskan gått i uppfyllelse?
Tyck att det är fjantigt om du vill, men jag skulle verkligen vilja sitta vid de runda borden någon gång och vara endel av Fotbolls galan!
Året då jag träffade Dennis var han där, det gör mig så förbannad att vi inte riktigt var ett par då så jag hade kunnat få följa med...
Nu får jag sitta i soffan med gala klänning ( mjukis kläder) och sukta i stället.

Vi hörs i morgon gällande vinnarna. Vilka/vem tycker du är värd att vinna?

Ting!


Må så gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar