söndag 7 april 2013

Vakna upp en härlig söndag

Med ett smile vaknade jag upp i morse. Nöjd över att ha haft två mycket trevliga och mysiga middagar denna helg.
Nöjd över att det är söndag och jag behöver inte göra någonting på hela dagen. När tittar ut känner jag mig mindre nöjd, det snöar!!!!!! Samtidigt som jag känner en lättnad, för nu behöver jag inte gå ur min natt klädsel, Mille och jag kan mysa hemma hela dagen.
Igår åkte vi ner på stan och mötte upp Karolina och Siri, vi tog en lunch på NK och strosade runt en stund. Känns sorgligt att veta att de åker neråt i dag och vi vet inte när vi ses nästa gång? Förmodligen när de också är 4❤

För att förlänga helgen hade vi Emma, Niklas och Boston över på chimichurry middag igår, så gott och en super kväll med toppen sällskap.
Det blev till och med lite sent, härligt att inte stressa för att få sova innan nästa amning:)







Snart kommer det bubblande skrattet från den här glada lilla killen. Jag bara väntar på det !

Må så gott!
Kram

1 kommentar:

  1. Underbart det låter, inget är bättre en kära vänner . Mys på o tusen kramar från Mamma.

    SvaraRadera