måndag 29 april 2013

Mitt paradis

Jag fullkomligt älskar att få komma ut på vårt ljuvliga land ställe. Att bara få andas in den salta luften från kanalen, doften av gödsel, att springa runt på tomten med Viggo.
Jag mår så bra av att komma ut dit, mina bekymmer försvinner, jag känner mig lätt och avslappnad.
Tack finaste mamma och pappa för en super helg.

Inom närmsta tiden kan vi städa ur vårar hus och snart flytt ut:)


Pappa och Viggo testade gräsklipparen. Mallgroda!


MIlle och jag kikade in huset så han känner igen sig när vi flyttar ut:)


Pappa myser med Mille när jag tvättar bilen.


Ny vecka, sol, träning, Valborg och ledig dag mitt i veckan :)

Må så gott!
Kram

1 kommentar:

  1. Vilken jättefin ny bild du har lagt upp på killarna. :) Glad Valborg på er! Stor kram /Carolina R

    SvaraRadera