torsdag 4 april 2013

Det bästa meddelandet

I går fick jag det bästa meddelandet på länge. Det var från min fina vän Karolina som fråga om vi hade några planer för helgen? De vill nämligen komma upp och hälsa på, vilken lycka!
Oj vad jag saknar denna underbara vän som är så full av kärlek och värme.
Nu får vi kramas hela helgen.



Herr och fru


Karolina och Mille 5 dagar liten.
Jag fick ett otroligt spännande mail i dag, kanske en stor sak som jag velat göra sedan jag var 18 år är på gång. Vi får se hur det utvecklar sig och ni kommer självklart att få följa med på resan om den blir av?

Begravning i går, tungt och fint att få säga adjö.

Brorsorna Östlundh myser på påsk ledigheten.


Må så gott!
Kram

1 kommentar:

  1. Wihooooooo!!!!!! Snart kommer vi!
    Underbara fina vän <3
    Puss

    SvaraRadera