lördag 16 mars 2013

Alla måsten

Det är så mycket som ska/ vill göras för tillfället!!!
Vi får inget gjort här hemma, vi har kartonger i hela lägenheten, hallen skulle behöva byggas, Viggo fyller 7 år, vi vill åka skidor, skridskor, hänga med vänner och familj. För tillfället har jag svårt att prioritera rätt sak.
Sådana här tillfällen längtar jag tillbaka till Jönköping, där var det bara vi.
Det fanns inga måsten, vi tog en sväng på torget, träffade vänner, Viggo lekte med någon kompis och vi fixade i huset eller trädgården. Fy bubblan vad jag saknar det i dag, just nu önskar jag att jag vaknade upp på Dunkehallavägen. Karolina min vän jag vet att du läser det här, DU fattas mig :(
Måste ta en sväng ner nu känner jag, eller vill jag det? Kommer jag vilja stanna?
Jag är glad att vi flyttat hem, jag är så tacksam att ha min familj så nära, självklart alla våra vänner också såklart! Synd bara att man inte " hinner " ses:(

I dag skiner solen igen, undrar vad av alla måsten vi kommer göra i dag?
Just nu hänger jag med mina söner i soffan och njuter an stunden.






När Viggo fyller år önskar han sig en sån här.




Önskar dig en fin lördag
Kram

1 kommentar: