måndag 31 december 2012

Ja ha då var det Nytt år på G

Jag hänger inte med just nu, att det varit jul och nyårs afton i dag är jag inte med på. Dagarna bara rullar förbi, vi plockar upp kartong efter kartong men blir aldrig klara. Detta är ett evighets jobb!
Jag ammar, försöker vila lite, hänga med Viggo, gunga bebis med tjorvig mage och i alltihop vill jag också vara en härlig sambo... Får inte i hop det, men gör så gott jag kan.

Killarna är i väg och hänger med kärlekens kompis gäng, det nalkas nyårs hockey. Mille och jag ska vara hemma och lära känna varandra ännu bättre. Jag vågar inte ta ut honom ibland massa folk, livrädd för det otäcka RS- viruset.

Önskar er ett gott slut på 2012 och ett magiskt 2013.
För oss blir det ett år fyllt av utmaningar, det känns spännande med oj så skrämmande. Måst säga att jag längtar till den dagen vi har slagit oss till ro, ett litet hus där vi kan känna harmoni och trygghet. Veta att här bor vi, här jobbar vi och här har Viggo och Mille en trygg och fin uppväxt. Tror du att den dagen kommer till oss? Jag håller tummarna att det inte dröjer för länge. En sak är säker, det händer inte under 2013, för nu tänker jag vänta med att flytta...





GOTT NYTT ÅR !
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar