onsdag 5 december 2012

.....

Hej på er!
Det är riktigt dålig uppdatering till er här, är fullt medveten om det.
För tillfället händer det inte så mycket skoj, jag är rädd att det ska bli tjatigt. Att det alltid ska handla om damm sak....
Vi är inne i en intensiv period, Dennis jobbar mycket, Viggo är fundersam över hur han ska ha det när bebis kommer och själv är jag hög gravid som f*n!!!
Magen spränger, kroppen värker och vätskan har börjat att smyga sig på min kropp. Det är verkligen tur att jag jobbar 50%.
Vill inte mer nu, jag är inte trött på graviditeten men sjukt trött på oron som jag bär. Har ju burit den i 9 månader nu, det har varit en lååång och ganska så jobbig tid. Mycket har behövts bearbetas, många tårar har fällts. Så nu lilla fjäril är det dags att komma tycker jag....

Annars har det ju dumpa en massa härlig perfekt skidåkningen snö här, vi njuter och längtar upp till fjälls. Vid den här tiden brukar vi ha en resa inbokad, de senaste åren har det varit Sälen som gällt. Men i år har vi inget bokat, vi vet ju inte hur framtiden ser ut??

Nähä nu ska jag smyga in och lägga mig bredvid Viggo och snusa lite på honom.



Ha en fin dag i ditt vinterland!
Kram

1 kommentar:

  1. Kram på er!! Här är det snöstorm- drar sig för att gå ut. Tänker på dig/er- snart har ni er lilla hos er- gos och mys! Du är bäst och allt kommer gå galant! Massor med kramar!!! / Carolina R

    SvaraRadera