torsdag 17 maj 2012

Stockholm

Hej vänner!
Jag har varit borta ett tag, det händer endel och jag kände bara för att pausa lite för att sedan hämta massor av energi.
I tisdags kväll hoppade jag på tåget mot Sthlm, möte inbokat under onsdagen. Tre timmar på ett tåg, du tänker kanske; åh vad skönt för dig att bara var själv!! Inte jag inte, fy för att sitta i tystnaden alldeles ensam, inte ha någon att prata med. Jag tackar vår iPad för ett trevlig sällskap:)

Under onsdag kvällen var det dags för "Sekt samling", för er som inte känner till sekten så är det jag och mina tolv bästa vänner. Vi har jämnt varandra från 1a klass endel av oss, andra kom till på gymnasiet. Middag hos Vicky/Lollo för bildspel, musik tävling och en massa skratt..
Taxi mot fest på Garbo, dans på VIP hyllan och ännu mera skratt och hysterisk dans.
Jag är så oturligt tacksam för er vänskap, att veta att ni finns där hemma betyder så mycket för mig, ni ger mig glädje och energi, ni tar mig med på minnenas stig och vi delar så många roliga stunder tillsammans. Tack, Vicky, Lollo, Åsa, Anna,Acke,Linda, Karin, Emma, Cissi, Elin, Jessi för en grym kväll att minnas.












Hann träffa mamma och pappa en snabbis, det var härligt. Länge sen vi träffades nu, saknar att à er nära hela tiden. Men snart hoppas jag att vi ses igen.
Nu vill jag bara hem och pussas med min Viggo och min kille.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar