onsdag 21 mars 2012

Less

Just nu finns inte så mycket energi att skriva, jag vet inte vad jag ska säga. Risken är att det blir fel för jag känner mig så ARG och besviken.
Nu har det hänt igen, vad var det vi litade på och vad tog vi för beslut? Det är en sjuk värd där det sitter folk som bestämmer hur vårt liv ska se ut, hur det ska påverkas av allas åsikter...

Nej, jag är less på det här nu. Sen behåller jag resten inom mig. Det är så mycket som blivit fel på vägen.

Tur att det finns mycket annat kul att se fram emot.



Må så gott!
Kram

1 kommentar:

  1. alexandramars 21, 2012

    usch låter inget kul:C Tänker på er och hoppas att det snart vänder.
    Jag var på ett seminarium i måndags och där var det 4 st föreläsare som sa att allt går bara man tänker positivt, det gäller att vända tanken. Tänker du tex usch vad läskigt ska du ändra och tänka att shit vilken utmaning.
    Hjälp det här klarar jag aldrig= Jag testar det kan inte bli värre.
    Jag och Micke kämpar på och försöker hitta de små positiva sakerna varje dag men det är inte lätt.

    Krama alla
    Alex

    SvaraRadera