lördag 31 mars 2012

Helg

Ser fram emot en underbar helg, men nästa blir nog ännu bättre:) för då är det påsk och jag får träffa min bästa familj i FLERA dagar. Synd bara att inte min anda del av mig får hänga med:(
Om ni undrar var jag tagit vägen så tog jag ett uppehåll kan man säga.
Det har hänt en del den här veckan.
Vi har träffat Dennis arbetsgivare, det känns så himla skoj att han ska börja jobba på en ny karriär, jag är så stolt över honom. Mes hans grymma ledarskaps egenskaper kommer han göra succé. Tänk att se honom i snygg kläder varje dag och inte alltid tränings klädd, wow!
Självklart ska han göra allt för Södra i år också, snart sätter årets Superettan igång. Hur kommer det bli? Hur ska det gå, vilka kommer vinna vilka kommer förlora. Jag vet en som kommer gå ut som en vinnare hur det än går:)
Södra möter Degefors i premiären, hmmm!!! Ni som följde mig förra säsongen vet ju att de slutade med en riktig stor tors mot dem på stora valla. Tur vi åkte hem till underbara Mia & Martin efter den matchen...
Viggo har blivit 6 åring den här veckan, på något konstigt sätt så har det märkts på honom att han blivit äldre.
I morgon tar vi en dag på stan han och jag, ser fram emot det.

Önskar dug en magisk helg!


Må så gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar