onsdag 21 mars 2012

För 6 år sedan

Den här kvällen minns jag knappt för 6 år sedan. Troligtvis låg jag full proppad med smärtlindring i en förlossning säng och funderade på vad som var på väg ur mig. Jag visste att jag skulle älska den lilla kille som skulle komma till oss. Men jag visste inte att jag skulle bli besatt av honom, att jag skulle älska honom med all min kärlek.

I morgon fyller vår fina, kärleksfulla, glada, omtänksamma och tokiga Viggo 6 år.
Vi är alla väldigt förväntansfulla inför morgon dagen :)












Må så gott!
Kram

2 kommentarer:

  1. Grattis fina Viggo, tänk 6 redan! Puss på dig min vän-grattis du med 6 år som mamma! Massor m kramar!! /Carolina R

    SvaraRadera
  2. Tänk att det har gott 6ÅR sen vi sågs på Karin på Ön och ni kom med den glada nyheten att vi skulle bli Mormor o Morfar underbart tyckte vi. Sen kom han eran finaste Viggo som vi Älskar så mycket o han ger oss så mycket glädje o kärlek.Vi står upp o Hurrar för honom på 6Årsdagen Hurra Hurra från Mormor o Morfar.

    SvaraRadera