söndag 17 juni 2012

Vilken härlig dag aaaaa

Kärlek stack i väg på borta match efter en härlig frukost och mysig morgon tillsammans.
Assyriska stod på schemat, så även gjorde stor torsken 4-1!! Vad ska man säga? Tomt! Jag lider med Dennis som inte får en chans att förändra, som vanligt så lämnar jag det där.

Efter lång slapp morgon med pyjamas mys tig vi oss ut i skogen på prommis. 5 km rask promenad med sonen på cykel och picknick på ryggen.
Åh vad härligt det var!







I morgon börjar en ny vecka, kort vecka med Midsommar afton. Viggo ska gå på sin första sommar fotbolls skola, det blir spännande att se hur det går.
Om han nu kommer iväg, han hostar i rummet intill mig, han verkar förskyld. Det är inte vad vi vill ha nu lagom till roliga händelser, NEJ bort med dig.

Och till min vän där ute, jag finns här och skickar massor med styrka och kärlek<3
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar