söndag 19 augusti 2012

Sticker i benen!!

Just kommit upp ur ett iskallt bad, det är så varmt här hemma att man flyter bort. Jag vet att ni inte tycker att jag ska gnälla, men jag gör det. Jag gnäller inte på att vi kunde ligga uppe vid Axamo ett par timmar i solen i dag. Jag gnäller inte heller på att solen skiner och det är sommar värme ute.
Värmen gör tyvärr så att mina ben svullnar upp efter en lång dag, det sticker i benen och jag vill bas springa runt för att få bort det..
Har gjort ett nytt test i kväll, iskallt bad och sedan aloe vera på benen. Det känns skönt men jag vet inte om det kommer att hålla så länge.




Snart kommer kärleken hem, stackars honom som var tvungen att lämna oss för en cup match i Norrköping. Han fick inte följa med oss och njuta av ett sen sommar bad:(
I stället fickan starta igen, stabil mittback !! Hihi!!
Jag är så otroligt stolt att du tagit dig tillbaka, det har inte varit en rolig vår. Men du har kämpat, du har visat de som tvekat, rutin och kunskap kan man komma långt på.
Jag lämnat ämnet, det är bäst så.

Hoppas att du har haft en fin helg.
Nu är det för övrigt en massa härliga helger fulla av besök att se fram emot, jag älskar att ha vänner och familj här.
Det fyller på mitt energi förråd och jag kan leva länge på att ha er här.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar