lördag 14 juli 2012

Vad gör man när killarna är borta?

Hej hej!
Jag är ensam, kärleken stack ut på golfbanan och luftade sig lite. I bland är det så svårt att känna lugnet, njuta av ensamheten och bara vara med sig själv.
Jag tog en lååång morgon med Paulo Roberto, sen drabbades jag av slö sjukan och trodde aldrig jag skulle komma ut..
Men nu sitter jag här på mitt favorit fik, solen bryter sig sakta igenom moln täcket.
Jag har shoppar, 146:-...



Nu ska jag ta en påtår och grotta in mig.



Nu undrar du säkert om jag njuter? Ja det gör jag faktiskt!!
Men mina tankar är på landet med resten av min familj.
Det är ingen vanlig dag i dag, det är nämligen Max 11 års dag!
Alla är på badet i Hallstavik och har picknick med bus. Jag vill vara där, ni fattas mig när jag är så långt borta.



Stor grattis kram till dig Max.

Kram

1 kommentar:

  1. Hade gärna varit där och fikat med dig. ;) Men du verkar ha haft en mysig stund för dig själv. Massor m kramar och trevlig helg!! / Carolina R

    SvaraRadera