söndag 22 april 2012

Ont..

Brukar du ha ont i rygg och nacke? I många år har jag haft problem med nacken, inte så farligt i ryggen. Men smärtan i macken, runt kotan och ner i bröst ryggen. Jag känner när det är på väg, det blir stelt i nacken, den låser sig och sedan vandrar den nedåt. Smärtan alltså!! I våras gick jag hos en naprapat som hjälpte mig på vägen. Jag kom i gång med träning ordentligt, den stärkte min kropp så jag mådde bättre. Nu har jag tappat bort träningen på vägen i all förvirring... Det blev för mycket ett tag för ett par månader sen, mina tankar flög i väg och landade hos en kär person. De har stannar där och jag har fördjupat mig i ämnet och den här personen. Det har fått mig att stanna upp, ta vara på dagen och de runt om mig. Vips så förändras det, du hamnar i situationer du aldrig trodde skulle hända just dig.
I morse när jag vaknade fanns den där känslan i nacken och ryggen, den har fasen funnits hela dagen.
Vi tog oss ner till Stadsparken tillsammans med Karro och Siri, det var skönt att komma ut och röra på sig.






Kärleken stack till Trelleborg i morse, dags för match. Det slutade med vinst, 3 goa poäng fick de med sig hem.
I morgon är det ny vecka igen, ett givande och inspirerande möte på onsdag kväll.
Nu ska jag ta fram min tempur kudde och se om den hjälper i natt.

Sov så gott
Kram

1 kommentar:

  1. Älskade Johanna ta nu tag i träningen så att din nacke blir bra, sov gott o jag älskar dig kram kram från mamma,

    SvaraRadera